Josefin Nilsson

Yesterday in Hjo
(null)

(null)

(null)

(null)
Fina Hjo igår, så himla mysig stad.

Det tog lite tid innan vi väl kom iväg men vi hade verkligen en så mysig dag. Riktigt varmt va det också. Och så hälsade vi på Pelle! Han kommer alltid ha en otroligt stor betydelse för mig och det känns så himla bra att veta att han har det så fantastiskt. När vi sålde honom trodde jag att mitt hjärta aldrig skulle läka efter den sorgen igen, men för varje gång jag kommer upp och hälsar på honom så inser jag att det aldrig hade kunnat bli bättre! Han lever livets liv och hemmet han har fått hos den här helt underbara familjen är bättre än vad vi någonsin hade vågat drömma om.

(null)

Emma Engström

Det låter verkligen som att ni haft det hur mysigt som helst verkligen! :D KRAM

Svar: Åh det har vi verkligen! Hoppas att du också har haft en underbar helg :D Kram
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress