Josefin Nilsson

När allting känns sådär lätt
 
Fredag, den där riktiga värmeböljan verkar ha lagt sig och jag har en sista ledig dag för den här veckan. Micky (Theas hund) ligger och sover här och jag passar på att bara ta det lugnt. Ikväll ska jag iväg på en behandling och samtidigt få min rygg checkad, vilket känns väldigt skönt med tanke på att det nu har gått en vecka sen jag åkte av och smärtan inte försvunnit ännu. Som sagt är jag fortfrande säker på att det inte är någon fara, så jag litar på det.
 
Innan dess ska jag ta cykeln ut till stallet. Emil och jag ska ta ett lite lugnare pass och bara känna igenom allting. I tisdags när jag trimma honom passade jag på att hoppa igenom lite studs och en annan hoppövning och han blev så himla glad och taggad. Fick verkligen en superfin känsla! Och på tal om en fin känsla, hittade de här bilderna från början av juni när vi tävlade 1,10m i Henriksdal när jag letade efter min bakgrundsbild som datan plötsligt bestämt sig för att radera. Resultatet blev ett ner i grundomgången, men han var verkligen så galet fin den här dagen. Hoppade som bara den och allting bara flöt på, lätt den bästa känslan vi har haft på tävnlingsbanan! Bara kolla på bilderna!
 
 
 
 
 
Ha en riktigt bra fredag, vi ses, kram!
Emma Engström

Åh blir så glad av att läsa detta med hoppningen, så kul ju! :D KRAM

Svar: Åh tack så mycket! :D KRAM
Josefin Nilsson

Erika

Men jäklar vad bra han hoppar!! :D Och hoppas verkligen inte att det är någon fara med ryggen!

Svar: Tack,ja visst gör han! :D Det börjar kännas bättre nu så det blir garanterat bra :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress