Josefin Nilsson

Piggare med mer träning?
Hej!
 
Torsdag förmiddag och jag är ledig även idag. Kontrasterna mellan när jag jobbar och när jag är ledig är verkligen så himla stora. När jag jobbar är det vanligtvis full fart från 07-19 med jobbet, gymmet och hästarna. Medan nu när jag är ledig så har jag så många timmar till att inte göra någoting, även om jag både tränar och har Emil. För ett år sen hade jag nog haft lite smått panik över all fritid, men det går att vänja sig vid allt så numera kan jag uppskatta en sovmorgon följt av att bara ta det lugnt.
 
Och det är precis vad jag ska göra idag, bara ta det lugnt, i alla fall nu under förmiddagen. I eftermiddag cyklar jag till stallet för att fixa med Emil. Han har verkligen känts superfin nu både förra veckan och denna veckan, så även om han bara blir piggare för varje dag så tror jag att jag väljer att ge honom en lugn dag idag. Så tränar vi vidare imorgon igen. 
 
 
 
På mitt schema ikväll står det träning. Jag såg att de har fått ett nytt grupp-pass på gymmet med någon typ av boxning, så det tänker jag passa på att prova nu i början av "terminen" när alla är nya på passet. Hoppas att det blir lika kul som det låter. Men innan dess har jag en lugn start på dagen framför mig så det ska jag njuta av. Hoppas att ni har en riktigt bra torsdag framför er, vi ses, kram!
Matilda Berlin

Men så spännande! Skriv gärna sen vad du tyckte om passet =)) KRAM <3

Svar: Det var verkligen superkul! Har skrivit ett inlägg om passet nu :) Kram <3
Josefin Nilsson

Mathilda

Härligt inlägg! Ha en fin torsdag du med! Kram

Svar: Tack! Hoppas att du hade en riktigt bra torsdag, kram! <3
Josefin Nilsson

Emma Engström

Älskar verkligen träning och man mår såå mycket bättre av det! <3

Svar: Ja verkligen, spelar ingen roll hur jobbigt det kan vara under passet för efteråt är det alltid skönt! <3
Josefin Nilsson

Emelie Andersson

Man har alltid sina ställen där man hämtar energi :)

Svar: Ja eller hur, mina är lätt gymmet och stallet :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress