Josefin Nilsson

Prom memories
Fortfarande lätt en utav de roligaste dagarna/ kvällarna/ nätterna i mitt liv! (Balen 2016)
 
Hela min gymnasietid kan jag verkligen se tillbaka på med ett stort leende då jag fick tillbringa tre år med världens bästa kompisar och klass. Att de två första åren sen var extremt krävande rent pluggmässigt var en helt annan sak, men jag skulle aldrig velat byta varken min klass eller linje/ program mot något annat. Och det som toppade hela gymnasietiden är helt klart de sista månaderna, med hästskötarexamen, skolmästerskap, bli klar med gymnasiearbetet, och såklart överst på listan BALEN & STUDENTEN!
 
Eftersom jag gick på en av Sveriges största gymnasieskolor så fick man bara gå på balen med folk från skolan i åk 3 för att det inte skulle bli alldeles för många personer i lokalerna, trots det var vi 800 elever på balen, sjukt! Vi hade verkligen en grym kväll från minglet till nattklubben där vi festade på till kl 05:30 på morgonen! 
 
Ni som har balen framför er, passa på att njuta för det är en galet kul dag!
Amanda

Åh vad roligt!!

Svar: Ja det var verkligen galet kul! :)
Josefin Nilsson

Flisan

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :D
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress