Josefin Nilsson

Kläd-kris & söndags äventyr
 
Med ett kaos av grejer runt om mig bestämde jag mig för att blogga istället för att både packa och städa mitt rum. Det är kläder exakt överallt och dagens stora mål är att få ner dom i resväskan så att jag verkligen inte kan använda dom under den kommande veckan. För nu är det verkligen inte långt kvar innan jag och Thea beger oss till tropiska breddgrader, en vecka kvar!
 
Godmorgon förresten! Klockan börjar närma sig 10 och som sagt ska det packas. När det blir svalare ikväll ska Emil trimmas ett pass någonstans ute, får se om jag väljer banan eller på fältet. Annars har jag inga större planer för denna söndagen, däremot tror jag att det lutar mot att hela familjen ska försöka komma iväg på något litet äventyr idag. Var vi hamnar har jag ingen aning om men vi ska i alla fall försöka hitta på något nu när alla är hemma och lediga samtidigt för en gångs skull. Det blir säkert bra.
 
Vi ses under dagen, ha en superbra söndag, kram!
Carolina

Vad roligt att åka utomlands! Det där med att packa i och upp är så himla tufft haha :D

Svar: Ja det ska verkligen bli så himla kul! Eller hur ;)
Josefin Nilsson

Amanda Persson

gud vad kul! hoppas du har det bra på resan :)

Svar: Ja det ska verkligen bli så kul och spännande! Tack :)
Josefin Nilsson

Emma Engström

Härligt med en lugn söndag! Ha en fortsatt bra dag <3

Svar: Åh tack! Hoppas att du har en riktigt bra söndag också <3
Josefin Nilsson

Amanda

Men åh så kul, hoppas du får det sååå bra <3

Svar: Tack! Hoppas du har en superbra söndag! <3
Josefin Nilsson

elin

Härlig blogg du har<3

Svar: Tack så jättemycket! <3
Josefin Nilsson

Ida - foto & häst

Så härligt att ni snart ska resa och låter som en härlig söndag också! :D

Svar: Ja det ska bli så kul! Hoppas att du hade en superbra söndag också :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress