Josefin Nilsson

29 augusti 2017

Hej!


Hur är det med er idag? Själv är jag väldigt trött, känns som att jag alltid skriver det nu för tiden men tyvärr vägrar den här utnarrade känslan att ge med sig. Ovanpå det har jag dragit på mig någon förkylning så den ger ju inte direkt mer energi. Men dagen på jobbet har i alla fall fungerat superbra idag, till skillnad från igår som inte var någon superdag på något plan alls. Så just nu är jag bara tacksam över att allting fungerade idag.

Min plan igår var att trimma Pelle lite på banan men när jag väl kom till stallet efter en dag av allmänt kaos så hade jag ingenstans att göra iordning Pelle. Stallet är tvättat och eftersom inga hästar får vara där på ett tag så hade jag ingenstans att göra av Pelle. Och någonstans där, när jag skulle bestämma mig för att springa fyra varv fram och tillbaka till sommarhagen med all utrustning, eller strunta i att rida, gav jag upp på livet och lät det vara en riktig skit-dag igår. Idag hoppas jag på bättre flyt och kanske lite mer energi så att jag kan jogga Pelle lite i skogen. 

Utöver det är tanken att jag ska mer hem till mormor ikväll för att fira att hon fyller 80 år idag. Men när jag väl har ätit där tänker jag bara hitta någonstans att vila mig och sen är målet, idag som alltid, att somna tidigt för att förhoppningsvis vakna pigg imorgon ( trots att det verkar vara ett mission impossible...). Hoppas att ni har en bra tisdag, vi se igen imorgon, kram!

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Vilken härlig bild! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress