Josefin Nilsson

En riktig stalldag

Hej!


Hur är det med er idag? Själv är jag på jobbet och har varit sen kl 07 imorse. Det mesta är fixat men jag har lite saker kvar och några timmar till att jobba, så det löser sig. Vädret var riktigt fint men kallt imorse men nu har gråa moln kommit hit och jag hoppas verkligen inte att det börjar regna/ snöa.

När jag slutar här ska jag hem en snabb sväng och byta kläder innan jag tar mig vidare till min egna häst. Boxen ska mockas där också och efter det är planen att vi ska trimma ett pass på banan. Igår var han lite ofokuserad till en början i skogen men det blev ändå bra innan vi var klara. Idag hoppas jag att han är lite mer med redan från början så att vi verkligen kan få till en bra känsla.

Annars händer det inte så mycket mer idag och det känns faktiskt riktigt skönt. Hoppas att ni har en bra fredag, vi ses senare, kram!

Erika

Hoppas ridpasset går bra för er! :)

Svar: Tack det hoppas jag med :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress