Josefin Nilsson

100% häst har börjat
Godmorgon!
 
Onsdag och när ni läser detta sitter jag inte hemma på mitt rum, utan jag är i stallet i full gång med allting som ska göras där. VM-hästen, Cold Play gör sig redo för att flyga och mina chefer har en sista dag i Sverige innan även de börjar resan mot USA och VM. Så med andra ord har jag och de övriga hästarna en sista dag av full fart med de flesta hemma, innan vi sen får tillbringa 2,5 vecka hemma själva. Jag är taggad, det kommer bli intensiva dagar som alltid men det är också riktigt kul, och att dessutom kunna följa hela VM:et via TV:n när jag vet allt om resan dit och uppladdningen ska bli så kul och inspirerande!
 
 
 
 
Men tillbaka till denna onsdagen. De vanliga stallrutinerna ska genomföras och därefter får vi se vad planen är. Igår blev 2 hästar till 4 och när jag sen låg i tandläkarstolen, 30 minuter efter att jag hade slutat för dagen, så var jag nästan på väg att somna. Något trött men det är okej. Tröttheten släpper ju efterhand och jag passade på att ha en riktigt lugn kväll hemma. Och det är planen även för den här eftermiddagen/ kvällen. Egentligen var jag bokad på ett träningspass på gymmet ikväll men efter fredagens pass ( som bokstavligen talet drog musklerna ur kroppen) så återhämtar min kropp sig fortfarande, långsammare än vanligt på grund av jobbet, så vi sparar det till nästa vecka.
 
Så där har vi min dag. Har ni en bra dag framför er? Det hoppas jag verkligen! I vilket fall som helst så ses vi senare, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress