Josefin Nilsson

Autumn goals 2018
 
En utav de mest fartfyllda, galnaste och roligaste somrarna i mitt liv är verkligen offeciellt över och nu blickar jag fram emot en minst lika intressant höst som förhoppningsvis kommer innehålla allt i collaget ovan och mycket mer!
 
Den här hösten skulle bli starten på något helt nytt för mig, och även om det inte blev som jag föreställde mig i början av året, så tror jag verkligen att det kommer bli allt jag har drömt om och lite till. Jag vill jobba så mycket som möjligt, få massa ny kunskap och bara njuta av att kunna jobba med min hobby i en otroligt inspirerande miljö. Både jag och stallet jag jobbar i står inför helt nya erfarenheter och det ska bli så himla kul att få göra den här resan med just det här teamet. Ovasett hur det utvecklas så är jag helt säker på att jag just nu bygger på en viktig grund inför framtiden.
 
Annars är ett av mina mål för denna hösten att verkligen ta vara på tiden, och med det menar jag inte att jag ska kasta mig från den ena platsen till den andra varje dag för att hinna med så mycket som möjligt. Utan det jag vill är att göra det bästa av den tiden jag har, om det sen innebär att jag klämmer in jobb, stallet och gymmet samma dag någon gång för att det är det jag vill så är det okej. Men att låta mig själv vila är minst lika viktigt på höstens prioriteringslista. För att inte ens nämna att hitta tid till att träffa alla mina kompisar som lätt blir bortglömda när livet rusar på lite fortare än vad jag gör. Det ger så mycket energi så det ska jag verkligen bli bättre på!
 
Och sen till något som jag inte har nämt här innan, jag ska resa igen. Jag som var så taggad på att stanna i Sverige ett bra tag nu efter sommarens galna resa, men när familjen frågade om jag ville följa med på en resa sa jag såklart ja. Så om mindre än en månad åker vi iväg på en liten resa till något varmare breddgrader, denna gången en weekend i Rom. Det ska bli galet kul!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress