Josefin Nilsson

Typiskt mig & fredagen
Godmorgon!

Fredag och jag hade ett gruppträningspass inbokat till kl 09. Då jag precis varit skadad så hade jag tänkt avboka det och träna lite lugnt själv men nu insåg jag för lite drygt en timme sen att jag glömt det. Typiskt mig! Så nu är jag på väg till gymmet ändå för att hämta ut biljetten och sen träna lite själv då jag nu blir för sen för att hinna till passets start.

Efter träningen hinner jag nog åka hem om ett par timmar innan jag sen tar bussen tillbaka in till stan igen för att träffa en kompis. Längesen sist så det ska bli kul!

(null)
Ser fram emot en mysig fika i eftermiddag.

Och sen väntar ett pass med Emil ikväll. Det blev inte som jag hade tänkt mig igår. Träningarna drog igång tidigare än vad jag hade tänkt och jag var lite senare till stallet ön planerat. Så gårdagens pass byttes ut mot en längre promenad men det var skönt det med. Idag ska vi trimma på igen och jag hoppas att Emil är lite lagom taggad trots två dagars vila nu denna veckan. Vi tar det lite utifrån dagsformen men tanken är att jobba vidare med framåtbjudningen och rakriktningen som vanligt.

Men först ett pass på gymmet. Hoppas att ni har en riktigt bra fredag framför er, vi ses, kram!
Amanda (Swedish Passport)

Hoppas du får en härlig fredag! :)

Svar: Tack! Hoppas du haft en underbar fredag också :)
Josefin Nilsson

Jeanette

Åh mums vad gott det där ser ut! :)

Svar: Ja och det är minst lika gott som det ser ut! :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress