Josefin Nilsson

2018-06-09
Godmorgon!
 
Klockan börjar närma sig 08:30 och jag har varit vaken ett tag men valde att bara stanna kvar i sängen lite extra för att jag kan. Så fort jag är klar här vid datan så ska jag gå ner och äta lite frukost och sen njuta ute i det fina vädret med Emil. På dagens schema står ännu en promenad. Egentligen skulle jag gissa på att Emil hade kunnat ridas ett lättare pass, men min kropp behöver lite mer tid att återhämta sig efter behandlingen och det skadar garanterat inte att han också får en till lugn dag. Så det ska vi göra nu under morgonen/ förmiddagen.
 
Bjuder på en lite söt bild på Emil och mig från gårdagens promenad.
 
Resten av dagen ska jag sen ta det lugnt,och hjälpa till att fixa här hemma inför ikväll då vi ska fira min födelsedag lite med släkten. Det har snart hunnit gå en hel månad sen jag fyllde år men tiden har sprungigt iväg så vi ska passa på att fira mig nu idag när de flesta kunde. Kommer garanterat att bli mysigt!
 
Med andra ord blir det ändå en ganska lugn lördag, och det ska bli så himla skönt. Hoppas att ni har en riktigt fin lördag framför er med bra väder. Ha det bäst, kram!
Matilda Berlin

Men så fin bild!!! <3

Svar: Tack så mycket! <3
Josefin Nilsson

emelie andersson

Hoppas du får ett fint kalas :)

Svar: Tack det blir säkert super bra :)
Josefin Nilsson

Johanna

ååh vilken fin häst <33

Svar: Tack, kan bara hålla med <33
Josefin Nilsson

Julia Svensson

Åh så fin bild!!

Svar: Tack så mycket! :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress