Josefin Nilsson

Sun is shining...
...and so are you.
 
 
 
 
 
Shit vad jag kan sakna att träna tillsammans med min bästa vän. Nog för att jag får rida och utveckla många andra fina hästar men Pelle kommer alltid att vara speciell, resan vi gjorde kommer aldrig att glömmas och jag tvivlar stark på att någon annan häst kommer kunna ta hans plats i hjärtat. För mig kommer han alltid att vara en på miljonen och även om saknaden efter just honom är stor så är jag så otroligt glad och tacksam över att han kan och får förgylla livet för ännu en ryttare och familj! Bästa Pelle <3
 
Therese - psykiskt sjuk, men ändå mest som alla andra

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Josefin Nilsson

Emma Engström

Så himla fint skrivet! <3

Svar: Åh tack! <3
Josefin Nilsson

Matilda Berlin

Så fint skrivet hjärtat!! <33

Svar: åh tack så mycket! <3
Josefin Nilsson

Ida - foto & häst

Riktigt fint skrivet och så fina bilder på er :)

Svar: Åh tack så jättemycket! <3
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress