Josefin Nilsson

En sån där riktigt bra fredag
Två dagar kvar i Sverige och jag tillbringar den här fredagen i stallet. Som jag skrev i början av veckan så var tanken att jag skulle varit ledig nu men sen undrade mina chefer om jag hade möjligthet att ta någon mer dag, så nu är jag här. Men jag klagar verkligen inte, älskar mitt jobb och att vara här med hästarna. 9 boxar ska mockas och 5 hästar ridas innan jag slutar vid kl 15 i eftermiddag.

Tar nog några lugnare timmar hemma sen. Fortsätter med packningen och sen ska jag vidare till nästa stall där Emil väntar. Vet inte riktigt hur han har varit nu innan i veckan men planen är att rida ett lösgörande pass också får vi helt enkelt bara se vad vi har att utgå ifrån. Kul ska det bli i alla fall!

(null)

Och på tal om saker som är kul, shit vad kul det var att se Ed Sheeran i onsdags. Han var verkligen så himla bra!!! Dessutom bjöd Göteborg på fantastiskt väder som var helt lagom för konserten, riktigt skönt. Mer från Göteborg får jag dock visa senare under dagen, nu är det hög tid att komma igång. Vi ses, kram!
Iselin Renée

Ååh så gøy, han er veldig flink :)

Svar: Ja det var superkul! Visste är han :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress