Josefin Nilsson

Somnade på jobbet...
Hej!
 
Då börjar även denna tisdagen gå mot sitt slut och jag har haft en bra sådan, även om jag har varit trött och lite yr i stort sett hela dagen. Det hjälpte kanske inte direkt heller med att börja dagen på jobbet med att åka bil i nästan en timme, när det var kolsvart ute, för att komma till första destinationen för dagen. Det blev helt omöjligt att hålla sig vaken och både jag och min ena kollega somnade... när bilen väl stannade och vi fick vakna så hade vi ingen aning om var vi var någonstans. Hade vi blivit avsläppta där ensamma så hade det tagit oss flera timmar att lista ut vilket håll som var hemåt, men nu gick det ju bra eftersom kollega nummer 2, som körde bilen, hade full koll på den biten.
 
 
Bortsett från det har jag överlag haft en bra dag på jobbet, lite lagom kallt, snö och ganska grått men skönt väder. Direkt efter jobbet åkte jag till gymmet för att köra ett pass där. Jag är kanske inte 100% bra ännu men jag ville köra ett lättare pass för att känna att jag gör något och kommer igång, och det kändes ändå bra. Nu är jag lite lagom trött i kroppen och det är bara skönt. Jag behöver verkligen komma igång med träningen igen, utan en massa uppehåll på grund av förkylningar, för nu ska jag snart sätta igång med ridningen mer regelbundet igen också och det finns inget som gör mig så frustrerad som att känna att kroppen inte orkar vara så kvick som jag vill att den ska vara. 
 
Jag har antagligen en liten stund till här hemma helt själv innan det är dags att dra igång med matlagningen. Sen har jag bara en lugn kväll framför TV:n framför mig och det ska faktiskt bara bli skönt. Hoppas att ni har haft en bra tisdag, vi ses imorgon, kram!
kort

Din häst är jättefin, har haft hästar i hela mitt liv och älskar dessa underbara djur. Min sista häst fick jag ta bort den 4 maj förra året, han var då 27 år gammal. Krya på dig

Svar: Tack! Han är verkligen superfin, tyvärr fick vi sälja honom i början av november då det är dags för mig att övergå till storhäst, men han är extremt saknad<3 Usch vad tråkigt, men din häst hade säkert haft ett jättebra långt liv då, kram <3
Josefin Nilsson

Amanda

Så skönt med en liten powernap i bilden!<3

Svar: Ja verkligen superskönt! :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress