Josefin Nilsson

Och där försvann alla bilder...
Hej!
 
Var på väg att skriva godmorgon även om det nu är väldigt längesen det var morgon. Men det säger väl lite om hur pigg jag är idag, och i stort sett hur pigg jag har varit hela veckan. Bloggen har blivit lite lidande när jag har valt att gå tillbaka till sängen en stund till på morgonen efter frukosten, men så är det ibland. Egentligen har jag inte haft en så ansträngande vecka på jobbet, rent fysiskt, men det har varit kallt och trots underställ och stora jackor så har det varit tufft att hålla värmen, så det har tagit en del energi. Klockan är snart 16:30 och jag är redan helt slut, samtidigt som jag skriver det inser jag hur himla gammal jag faktiskt låter nu...
 
I vilket fall som helst så har jag haft en bra dag på jobbet där allting egentligen har rullat på bra, om man bortser från att det har varit kallt och blåsigt. Vi har skämtat och skojat med varandra stora delar av tiden och då blir allting verkligen så mycket roligare och tiden går fortare, så jag kan inte direkt klaga. Jag och pappa har sen varit iväg och köpt lite hundgodis då Theas hund flyttar hem till oss imorgon, och godiset vi hade hemma sen tidigare var tydligen slut.
 
Och helt plötsligt bestämde sig min dator för att den inte kan hitta en enda bild förutom denna som inte har någonting alls med något att göra. Dock hade jag inte haft något emot att tillbringa dagen i havet/ på stranden i Las Palmas (Gran Canaria) så som jag och Thea gjorde för lite mer än 1 år sen.
 
Annars händer det inte något speciellt denna fredagen för min del. Jag ska verkligen bara ha en lugn kväll här hemma och det ska bli så otroligt skönt. För en vecka sen kändes det aldrig som att det skulle vara skönt att bara vara hemma och inte göra någonting alls men nu är jag verkligen bara så himla trött och vill inget annat än att bara vila upp mig. Antagligen är jag helt klar med att vila upp mig tills imorgon-bitti och kommer väl känna mig extremt uttråkad då igen. Men just nu ska jag bara njuta av en lugn fredagskväll här hemma. Hoppas att ni har en superbra kväll framför er, vi ses igen imorgon, kram!
Sara

Sv: Verkligen :D

Superfin bild!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Josefin Nilsson

MALINDENISE

Skönt med en lugn kväll :D!

Svar: Ja verkligen superskönt, det behövdes :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress