Josefin Nilsson

Kylan har kommit till Skåne
Godmorgon!
 
Jag känner mig verkligen så himla mycket mer utvilad idag än vad jag gjorde igår. Och med solen som lyser in genom fönstret så känns allting lite lättare. Tror inte att vi har sett solen på hela denna veckan utan det har verkligen varit konstant grått och mörkt väder, vilket kan vara mysigt, men inte hela tiden. Så att vi äntligen har fått en klarblå himmel och sol piggare ju upp en hel del. Jag har dock inte vågat mig ut genom dörren ännu då kylan också kom med det fina vädret, när jag åt frukost för en stund sen så var det fortfarande -7,5 grader... Men jag ska helt klart tillbringa tid utomhus idag.
 
Hade gärna tagit lite snö nu också när det är kallt på riktigt.
 
Denna söndagen lär inte bli så mycket mer händelserik än gårdagen, och då gjorde jag verkligen inget speciellt. Åkte till skogen under eftermiddagen och gick 5km rundan där igår men det var väl också i stort sett det enda som hände utöver lite fixande med olika saker här hemma. Och jag har inte direkt några planer för denna söndagen heller så jag får väl helt enkelt se vad jag hittar på under dagen.
 
Hoppas att ni har en riktigt bra söndag, kram!
Linnea

wow vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress