Josefin Nilsson

En vanlig onsdag
Godmorgon!
 
Hur är det med er idag? Själv är jag ganska trött, eller ja riktigt trött. Trots att jag har så mycket tid på eftermiddagen/ kvällen så blir jag aldrig klar att sova i tid och är sen supertrött hela tiden, så det måste jag verkligen ta tag i. Imorgon får jag i alla fall en timmes sovmorgon eftersom jag jobbar i stallet då, men först har vi denna ondagen. Jag ska om en liten stund bege mig mot jobbet i Lund. 
 
Precis som vanligt slutar jag kl 15 och efter det åker jag hem. Jag och Micky ska ut på en promenad och efter det har jag inga direkta planer. Som sagt är jag väldigt trött just nu men jag vet att jag kommer vakna till ordentligt under dagen ute i det kalla blåsiga vädret. Så i eftermiddag när jag har gått om tid till att göra precis vad som helst så kommer jag i alla fall att vara full av energi. Vi får helt enkelt se vad jag hittar på då. Men nu är det dags att för mig att börja göra mig iordning för jobbet. Vi ses senare under dagen, ha en superbra onsdag, kram!
 
Kan inte låta bli att drömma mig tillbaka till New York i somras, det var ändå en av förra årets höjdpunkter!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress