Josefin Nilsson

Älskade vinterland
Hej!

Måndag och jag har tagit mig igenom stora delar av dagen på jobbet. Det har minst sagt varit kallt men det är ändå okej med tanke på hur himla fint det har varit ute. Hemma hos mig är det ingen snö alls och frosten som satt i träden igår är borta. Där jag har varit och jobbat idag har det däremot vara allt mellan 5-10cm snö och träden har varit täckta i snö och frost, superfint!

(null)

(null)

(null)
Tre bilder från min morgon

Nu har jag som sagt bara ett par timmar kvar på jobbet och sen ska jag hem. Min plan var att träna ett pass på gymmet idag men jag har bestämt mig för att vänta till imorgon med det, förkylningen får en dag till. Istället tar jag en power-walk runt byn. Resten av eftermiddag/ kvällen har jag inga planer för men något ska jag säkert kunna sysselsätta mig med. Hoppas att ni har haft en bra måndag och start på den här veckan. Vi ses senare, kram!
Julia

Helt magiska bilder!!

Svar: Tack så mycket!
Josefin Nilsson

Ida - foto & häst

Så vackert :)

Svar: Ja det va verkligen superfint :)
Josefin Nilsson

Wanderlust by Jona

Wow så vackert! :D

Svar: Ja det var verkligen hur fint som helst! :D
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress