Josefin Nilsson

Det går som det går
Hej!
 
Hur är det med er idag? Själv är det bara bra, eller nästan i alla fall. Efter gårdagens tandläkarbesök så är lite av tandvärken tillbaka igen men inget som går att jämföra med den tidigare. Jag har i alla fall fått i mig lite frukost och har nu en helt lugn tisdag framför mig. Vad jag ska hitta på har jag inte kommit fram till ännu men någonting blir det garanterat.
 
Rom för lite mer än en månad sen.
 
Ikväll blir det i alla fall hoppträning och det ska bli kul. Emil kändes lite trött i söndags så jag lät honom vila med en liten promenad igår. Vi får se om det var ett bra beslut eller inte ikväll. Kanske han är lagom pigg, kanske för pigg, det går som det går helt enkelt. Men kul blir det säkert!
 
Ha en riktigt bra tisdag, vi ses, kram!
My Nordqvist

Roligt med hoppträning!! :D

Svar: Ja verkligen superkul! :D
Josefin Nilsson

Simon Andersson

Roligt med hopptränng :)

Svar: Ja verkligen :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress