Josefin Nilsson

10 december 2018
Hej!
 
Ny vecka igen och än så länge en väldigt oplanerad sådan. Men jag, då är det väl lite som vanligt med andra ord, vanligtvis löser det sig under veckans gång. Jag började min dag med ett pass på gymmet och kom hem igen för en liten stund sen. I skrivande stund håller jag på att äta en tidig lunch för att sen köra ut till stallet. Emil, som verkade lite trött igår, får en lugn dag idag. Min tanke är att vi ska ta en promenad och sen hoppas jag att han är lite lagom taggad imorgon då det står hoppträning på schemat.
 
 
 
Annars då, jo, jag ska till tandläkaren i eftermiddag. Personligen hade jag önskat att det var för att få ut de där tänderna men tyvärr är inte det fallet. Tandvärken har efter lite mer än en vecka äntligen försvunnit, så nu ska tandställningen köras in. Hur de har tänkt att tänderna sen ska kunna tass ut är fortfarande ett stort frågetecken för min del, men jag får helt eneklt lita på att de vet vad de gör. 
 
Det är väl vad som händer idag. Förhoppningsvis får jag svar från min chef också så att jag vet vilka dagar jag ska jobba denna och kommande veckor som är kvar i december, det hade varit väldigt skönt! Men nu ska jag fokusera på lunchen så att jag har gott om tid på mig i stallet innan tandläkaren. Ha en grym måndag, vi ses, kram!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress