Josefin Nilsson

När en blev fyra
Godmorgon!

Torsdag och en grå himmel. Klockan är 08:20 och jag sitter på bussen snart framme i Lund där jag ska börja dagen med ett Yoga-pass på gymmet. Sen i mars har jag varit på gymmet två gånger på grund av min skada så det känns så bra att kunna komma igång lite lugnt igen nu. Och att börja dagen med Yoga måste ju vara bland de lugnaste och skönaste starten man kan ha på en dag. 

Efter gårdagens på jobbet har jag träningsvärk i exakt hela kroppen. Tanken var att jag skulle rida en häst för att min chef skulle ha en tv-inspelning till en intervju. Men så kom han på att jag har ridit hingsten en del innan, så då fick jag ta honom också (riktigt fin och duktig!) och sen drog inspelningen ut på tiden så det blev två till. Så när dagen var slut så hade jag trimmat 4 hästar, när tanken från början var en, och min kropp var helt slut efter mina 6 veckors riduppehål... Superkul var det dock!

(null)

Nu är jobb-veckan slut för denna veckan och jag ska passa på att träffa lite kompisar och rida Emil, utöver passet på gymmet då. Thea och jag ska fixa så att jag får alla bilder från resan, och filmerna med. Därefter går vi in i stan och möter upp Jonna som vi inte har träffat sen i början av maj, ska bli superkul! Och i eftermiddag rider jag första passet på Emil sen den 14 juli. Han var superfin på hoppträningen med Emelie i tisdags så det ska bli kul att känna hur han känns också.

Men nu är jag snart framme och ska sätta igång. Ha en grym torsdag, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress