Josefin Nilsson

Tillbaka i Skåne
Hej!
 
Då var jag återigen på hemmaplan och det känns faktiskt riktigt skönt. Det har varit en lugn och mysig helg i Stockholm och jag känner mig nu redo för att verkligen ta tag i min vardag igen. Både idag och igår har vi mest bara gått runder i stan, tagit det allmänt lugnt men ändå hunnit med att både se en utställning på fotografiska museet och shoppa. Dessutom träffade vi en utav mina kusiner som bor i Stockholm och åt middag med honom under kvällen igår, riktigt trevligt!
 
Men som sagt, det känns bra att vara tillbaka hemma igen. Min förkylning blir bara värre hela tiden så det ska bli så skönt att kunna ta en lång sovmorgon imorgon och bara fokusera på att bli av med det här. Flygturen gjorde så att jag nu har lock för mitt ena öra och det har jag haft konstant sen i fredags så helst av allt vill jag bara bli av med den här förkylningen så fort som möjligt. Dock blir det ingen hel-lugn kväll ikväll för om en liten stund hämtar Thea mig och sen ska vi hem till Elsa som fyller 20 år idag och fira henne med hennes kompisar. Riktigt kul ska det bli! Thea har jag inte träffat på två veckor och Elsa är det minst en månad sen jag sist träffade, så det känns som en hel evighet sedan. Så egentligen borde jag ta tag i att göra mig iordning nu men jag tänkte bara titta in här och uppdatera er lite först om vad som händer.
 
 
När jag ändå är igång och uppdaterar så kan jag ju passa på att berätta att den här lilla filuren ovan, Pelle, har haft en lugn helg han också. I fredags trimmade vi ett ordentligt pass och fick till en helt okej känsla på slutet. Sen har han vilat lördag och idag söndag då jag bara hann klappa och se hur det var med honom nu på vägen hem. Imorgon är dock mini-semestern slut även för hans del, nästa lördag startar vi vår första tävling för höstsäsongen så nu är det hårdträning in i det sista som gäller.
 
Hoppas att ni också har haft en riktigt bra helg. Vi ses igen imorgon, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress