Josefin Nilsson

Sun is shining
Godmorgon!
 
Solen skiner och just därför ska jag alldeles strax skynda mig iväg till stallet, det gäller att passa på när vädret är fint. Igår hade vi verkligen tur när jag red Pelle. Under de två timmarna vi var i stallet regnade det nästan ingenting men både innan och efter värkte det ner. Pelle var dessutom riktigt fin men extremt laddad. När vi vände hemåt på grusvägarna så vet han att han brukar få galoppera i full fart upp för backen så han dansade fram på snedden tills när jag lät honom sticka iväg. Planen idag är att rida ut en annan runda så att han får jobba lite mer i alla gångarter.
 
Sen hoppas jag verkligen att vädret håller sig fint idag så att man kan vara lite mer utomhus än vad som har varit möjligt (utan att bli genomblöt direkt) tidigare under veckan. Jag vet inte hur ni är, men jag blir i alla fall supertrött av att bara sitta inne hela dagen, även om jag aldrig är inomhus en hel dag, men ni förstår nog vad jag menar. Jag trivs verkligen så mycket bättre med att få vara ute och röra mig, men jag är inget fan av regn, vilket ni nog har förstått vid detta laget.
 
Finns inte så mycket mer att säga om den här fredagen just nu så vi ses helt enkelt senare. Ha det superbra, kram!
 
 
Annie

Det låter härligt med uteritter :D

Svar: Ja det har det verkligen varit också :D
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress