Josefin Nilsson

Frukost-rutiner & lördagsplaner
Godmorgon!
 
Lördag och jag har redan varit uppe i över två timmar trots att klockan inte är mycket mer än 8. Eftersom jag fick morgonfodringen både idag och imorgon i stallet denna helgen så känns det bäst att få det avklarat relativt tidigt så att hästarna har tid på sig att äta upp och dricka innan de blir utsläppta ca kl 9. Jag själv har dock inte ätit något än så vi får se hur det går nu när jag tänkte ta tag i det. Jag har supersvårt för att äta direkt om jag har bråttom iväg så att jag inte riktigt har hunnit vakna i lugn och ro, och exakt likadant tar det emot att äta (jag mår mer eller mindre illa) om jag väntar med det ett par timmar, så med andra ord kan det bli lite kämpigt idag men förhoppningsvis går det bra ändå.
 
Min dag känns sen riktigt oklar. Som jag skrev igår var tanken att en familj skulle komma och kolla på Pelle men av någon anledning hade de fått förhinder vilket innebär att jag får lägga om planen något. Dessutom insåg jag igårkväll att jag har intaget av hästarna också vilket gör att jag hur jag än bär mig åt kommer få cykla till stallet minst 2-3 gånger idag. Pelle har jag tänkt rida ut någonstans, om det blir en längre runda i Skrylle i lugnt tempo eller en lite mer intesiv runda här hemma omkring har jag dock inte bestämt ännu. Och sen är dagens tanke att jag ska hinna en sväng in till stan under dagen för att träna ett pass på gymmet, när har jag däremot ingen aning om.
 
Men först får jag ta tag i frukost-ätandet och efter det får vi se vad som händer denna lördagen. Vi ses med mer uppdatering under dagen, ha en bra lördag, kram!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress