Josefin Nilsson

En måndag med mycket tankar

Hej!


Hur är det med er idag? Själv mår jag ganska bra men shit vad dagen har känts lång än så länge. Eller egentligen hela veckan sen i torsdags, tiden går så långsamt samtidigt som den går alldeles för fort. Jag har i alla fall fast en bra start på dagen på jobbet trots att det har varit, och fortfarande är, riktigt kallt.

Om lite mer än en timme slutar jag och då ska jag mer eller mindre direkt till stallet. Pappa har fixat det mesta i stallet idag och kollat till Pelle lite så jag har bara ridningen kvar, lyxigt! Min tanke är att rida honom lite lättare i skogen idag och bara jogga igenom honom. Eftersom min syster har lov från skolan så ska hon idag följa med att fota lite, kul! 

Och sen ska jag verkligen bara ha en lugn kväll hemma. Inte göra någonting och verkligen bara vila upp mig men det kan nog bli ganska skönt det också. Och just det, jag ska passa på att mysa massor med Tage innan han åker vidare till våra andra kusiner, bästa Tage! Hoppas att ni har haft en bra start på veckan, vi ses senare, kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress