Josefin Nilsson

En ganska vanlig tisdag
Godmorgon!
 
En ny dag och jag är redo för att åka iväg till jobbet. Lite trött men det ska nog gå bra ändå, jag brukar vakna under dagen så det är lugnt. Precis som vanligt jobbar jag till 15 och efter det ska jag skynda mig lite till stallet. Jag och Pelle tog en promenad i skogen igår, mysigt! Idag måste jag däremot hinna rida honom eftersom vi ska träna imorgon. Min tanke är att jag ska jogga honom lite lätt i skogen och mest bara känna av så att han är lösgjord och mjuk inför morgondagens träning.
 
Igår blev det ingen träning och det blir det inte idag i heller. Ska iväg och fixa lite andra saker ikväll och när jag sen kommer hem är planen bara att sova. Eller just det, "Det stora hoppet" börjar ikväll så då ska jag sitta bänkad vid TV:n. Tror att det programmet kommer kunna vara riktigt bra och framför allt kul att titta på, ett gäng pappor som ska lära sig att rida av sina döttrar, det kan ju inte bli något annat än kul! Men nu är det först jobbet som gäller och jag måste sätta fart. Ha en riktigt bra tisdag, kram!
 
Från gårdagens promenad i skogen
Sofia

Låter som en helt okej dag <3

Svar: Ja en helt okej vanlig tisdag :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress