Josefin Nilsson

2 oktober 2017
Godmorgon!
 
Så himla trött är jag just nu. Måndagar är nog de dagarna i veckan som jag allra helst är ledig. Om jag hade fått välja hade jag haft min helg, lördag och måndag, då man ändå inte gör så mycket på söndagar och jag ändå trivs med att vara hemma helt själv och bara ta det lugnt när resten av familjen är iväg i veckorna. Men nu är jag idag ledig idag utan ska om en liten stund bege mig mot jobbet. Slutar i vanlig ordning kl 15 och då ska jag vidare till stallet.
 
Pelle får en lugn dag till efter lördagens tävling och min plan idag är att vi ska ta en promenad i skogen. Jag hoppas att han inte är alldeles för pigg efter att bara ha skrittat igår, så att det går att gå med honom. Våra skogs-promenader brukar vara väldigt uppskattade av Pelle då han älskar att få stanna och äta gräs i lugn och ro. SÅ det blir en mysig start på veckan för vår del.
 
 
 
Ikväll är planen sen att träna ett Yoga-pass på gymmet med Thea, dock tror jag fortfarande att jag står på reserv-listan men förhoppningsvis hinner jag få en plats innan 19:20 ikväll. Annars får vi väl träna ett pass på gymmet själva helt enkelt. I vilket fall som helst så ser jag både fram emot träningen och att träffa Thea. Det är så skönt att vi ska komma igång med träningen tillsammans igen nu så att vi träffas flera gånger i veckan och hinner prata ikapp om allting som händer. Men nu måste jag sätta fart mot jobbet. Under dagen kommer ett inlägg om helgens tävling, så håll utkik, vi ses senare, kram!
Erika

Så mysigt med skogspromenad nu under hösten med alla färgglada löv :D

Svar: Ja det är verkligen supermysig! Tack och lov lyckades vi pricka in dagens promenad när det inte regnade också :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress