Josefin Nilsson

Tankar om helgen
Godmorgon!
 
Hur är det med er idag? Själv känner jag mig ganska trött men jag kan verkligen inte somna om igen. Klockan är snart 07:30 och jag har redan varit vaken i minst en timme. Tankarna går på högvarv och jag känner att jag måste skriva av mig lite för att sen kunna slappna av.
 
Vi hade en superfin dag här i Skåne igår. Solen sken och det var 20 grader varmt, så himla skönt, dock medförde det att det blev en del flugor ute. Jag var iväg och tävlade med Pelle och hade en superbra känsla på framridningen. Inne på banan blev han lite tröttare vilket gjorde att vi tappade lite av samlingen men bortsett från två större missar gjorde vi en riktigt bra uppvisning. Domaren gillade oss inte alls och procenten blev långt ifrån okej, riktigt tråkigt då det inte ser dåligt ut på filmen och poängen på det som är bra är lika låga som det vi hade stora missar... Men jag skriver mer om det i ett eget inlägg senare.
 
Utöver det hade jag ett långt FaceTime möte med en kompis där vi bokade en resa, och firade sen en utav mina kusiners fördelsedag på kvällen.
 
 
 
Idag har jag en betydligt lugnare söndag. Jag ska snart gå ut en runda med Tage och efter det åkerjag vidare till gymmet för att träna ett pass där under förmiddagen. Vid lunch ska jag sen till stallet för att fixa med Pelle och sen har jag en helt lugn eftermiddag. Hoppas att ni har en bra södag framför er, vi ses under dagen, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress