Josefin Nilsson

Fredag!
Godmorgon!
 
Hur är det med eri idag? Själv mår jag bra men känner mig lite trött fortfarande. Igår när jag väl landade här hemma vid 19:30 var jag helt slut. Jag hade då först jobbat, sen varit hemma en snabb sväng för att byta kläder och efter det tillbringat flera timmar i stallet hos Pelle. Och jag hann inte mycket mer än att äta innan jag fick åka iväg igen för att ge hästarna på jobbet deras kvällsmat. 
 
Som jag skrev igår så har jag ett par hästar att rida på jobbet idag också utöver det vanliga fixandet i stallet. Hästarna igår var fina när jag väl var klar men två av tre var riktigt jobbiga till en början. Så idag hoppas jag på att hästarna uppför sig något bättre. 
 
Efter jobbet ska jag hem en snabb sväng och sen vidare till Pelle som idag bara ska skrittas ut en tur i skogen. Och utöver det ska jag eventuellt träna ett pass på gymmet med Thea ikväll, vi får se hur det blir med det. Hoppas att ni har en bra fredag framför er, vi ses senare, kram!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress