Josefin Nilsson

En plan för att hålla fokus
Godmorgon!
 
Måndag och ännu en ny vecka. Eftersom jag jobbade onsdag till söndag så har jag min helg nu, så jag har startat dagen med sovmorgon då jag var helt slut igårkväll när jag kom hem. Nu känner jag mig pigg och redo för denna veckan, men det är ju svårt att inte vara det när det är nästan 20 grader och klarblå himmel utanför fönstret.
 
Jag har en lugn måndag framför mig där jag egentligen bara måste planera upp min vecka och svara på mail/sms nu under förmiddagen. Det är en del saker som händer i mitt liv just nu och det är så mycket blandade känslor så jag försöker verkligen att inte tänka på det. Men för att jag verkligen ska kunna fokusera på rätt saker så gäller det att jag planerar mina dagar så att jag kan fokusera på en dag i taget.
 
 
 
I övrigt tror jag att jag skrittar ut en sväng på Pelle idag också. Igår var han fin men något stark när jag trimmade honom på banan. Eftersom jag vet att slutet av veckan kommer vara intensiv och mycket på banan så känns det inte mer än rätt att ge honom en lite lugnare start denna veckan. Och efter stallet avslutar jag min måndag med ett pass på gymmet, om jag inte minns helt fel så har jag anmält mig till ett par gruppträningar där ikväll.
 
Hoppas att ni har en bra måndag, kram!
NORRBOTTEN EMMA

Fiint foto! =)

ha de bäst
kramizz

Svar: Åh tack! :)
Josefin Nilsson

Ellen

Men vilken fin öronbild! Är det havet?

Svar: Tack! Ja det är havet :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress