Josefin Nilsson

Full fart onsdag
Hej!
 
Hur är det med er denna onsdagsmorgon? Själv är jag i full gång på jobbet när ni läser detta och inlägget är med andra ord tidsinställt så jag har ingen aning om varken hur vädret är eller vad jag kommer göra lite mer exakt under dagen. Men förhoppningsvis går allting bra och hästarna är snälla. Jag vet däremot redan innan att jag kommer ha minst två praktikelever med mig hela dagen så jag hoppas att vi har mycket att göra hela dagen.
 
Men tillbaka till dagens schema, när jag har slutat jobba ska jag bara hem en snabb sväng byta kläder och äta något innan jag åker vidare till nästa stall. Pelle ska fixas iordning och sen ska vi åka iväg och träna hemma hos min tränare. Det ska verkligen bli superkul att träna och vi ska speciellt lägga lite extra fokus på delar ur programet inför vi ska starta på söndag. 
 
Sen kommer jag väl inte hem förrän ganska sent så jag då tror jag mest att jag kommer vilja sova så fort som möjligt efter att jag har fått i mig lite mat. Men trots detta lite röriga schema så kommer bloggen inte att stå tom under dagen utan det kommer ett inlägg senare under dagen. Så håll utkik. Vi ses senare, kram!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress