Josefin Nilsson

Söndags-mys

Hej!


Hur är det med er idag? Själv mår jag bara bra. Kände mig verkligen så trött imorse när klockan ringde men nu är det inga problem längre. Allting flyter på bra på jobbet än så länge och det är verkligen så skönt. Som vanligt slutar jag ju vid 15 och sen hat jag en lugn eftermiddag/ kväll framför mig.

Pelle fick komma ut och trava och galoppera lite på grusvägarna vilket han verkligen uppskattade. Full fart som alltid men det gör inget för det är bara så kul att han verkligen visar den glädjen i allt han gör, fina ponny! Idag verkar det som att det ska regna hela eftermiddagen men min plan är ändå att vi ska ta tillvara på helgen och rida ut en längre runda idag också i ett frisk tempo för att han ska få känna att det är okej att springa på ibland samtidigt som det är väldigt bra konditionsträning.

Och annars händer det inte så mycket denna söndagen utan jag ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. Med andra ord kommer det finnas tid till mer och bättre uppdatering under kvällen, så vi ses då igen. Ha en riktigt bra söndag, kram!

Tuva Björnwall

Åh så härlig bild!!

Svar: Tack! :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress