Josefin Nilsson

Hästig lördag

Hej!


Lördag och halva dagen har passerat. Hästarna har lunch så det har även jag. Om en liten stund ska vi ut och rida de två sista och sen har vi bara lite fixande här i stallet kvar, det blir superbra. En annan sak som är riktigt bra är vädret, det var så grått i början av veckan men nu har både solen och värmen börjat hitta tillbaka igen, skönt!

När jag väl är klar här på jobbet så är min tanke att jag ska vidare till Pelle. Han ska idag ridas ut, dock har jag inte bestämt var ännu men jag hade egentligen velat komma ut på gräsvädarna och galoppera lite längre sträckor. Vi får se om jag gör det sen när jag väl är i stallet. Tanken är sen att jag ska hjälpa en kompis med något också när jag ändå är där.

Kvällen planer är sen inte helt spikade, tanken i början av veckan var ett jag skulle hem till en kompis så vi får väl stämma av det nu under dagen. Det hade varit skönt att få en liten paus från allting med hästar ikväll och bara göra något annat. Men så ser min lördag ut än så länge. Hoppas att ni har en riktigt super lördag, vi hörs senare, kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress