Josefin Nilsson

2 juni 2017
Godmorgon!
 
Fredag och jag ska alldeles strax åka iväg till jobbet men innan dess tänkte jag titta in här lite snabbt. Jag har varit en sväng i stallet hos Pelle för att titta till honom och han verkade riktigt pigg och glad, så nu är han i sin hage och hoppas väl på lite sol gissar jag. I eftermiddag ska han joggas lite lätt i skogen och jag hoppas att han känns lika fin idag som han gjorde i onsdags.
 
Men innan dess väntar en dag på jobbet och det verkar bli en ganska lugn dag där. Allting ska fixas som vanligt och sen ska några av hästarna gå på bandet. Så överlag en lugn fredag där.
 
Ikväll ska jag tillbaka till jobbet igen för att ge kvällsfoder och sen tänker jag bara ha en lugn kväll hemma och samla energi inför morgondagen som blir lite mer fullspäckad. Med andra ord finns det inte så mycket mer att säga om denna fredagen just nu. Hoppas att ni har en riktigt bra dag framför er, vi ses senare, kram!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress