Josefin Nilsson

Tillbaka till allvaret
Godmorgon!
 
Efter väldigt få timmars sömn inatt är jag nu uppe och ska alldeles strax köra iväg till jobbet. Det blir första dagen på sommarjobbet för den här säsongen och jag hoppas att allting kommer att gå bra. Just nu känner jag bara att jag helst av allt hade velat gå tillbaka till sängen och sova ett par timmar till men förhoppningsvis släpper den känslan under dagen.
 
När jag slutar jobbet så ska jag åka direkt vidare till gymmet. Jag och Thea ska köra ett pass där och jag tror att det lutar mot både kondition och styrka idag, så jag kommer antagligen vara ganska slut i kroppen när vi väl är färdiga. Och sen ska jag direkt vidare till stallet. Exakt vad jag ska göra med Pelle idag har jag inte bestämt men vi ska i alla fall rida ut. Jag får se lite hur trött jag själv är där och hur Pelle verkar, antingen skrittar vi en runda eller så joggar jag honom lite lätt.
 
Sen får jag en lugn kväll hemma själv när jag väl är klar med allting som ska göras idag. Resten av familjen skulle åka iväg på en utflykt till släkten som har sommarhus i Åhus så jag blir nog ensam hemma ikväll. Men nu måste jag sätta lite fart så att jag kommer iväg i tid. Vi ses under dagen, kram!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress