Josefin Nilsson

Några språng & stranden
Godmorgon!
 
Torsdag och bara två dagar kvar att jobba denna veckan, skönt! Jag måste erkänna att det har känts lite segt att börja jobba igen denna veckan men det är sönt nu när det snart är helg. På dagens schema står det då jobb och efter det ska jag träffa ett par kompisar. Exakt vad vi ska göra är inte bestämt ännu men om det är fint väder åker vi kanske en sväng till stranden.
 
Beroende på när jag kommer hem får jag sen se om jag hinner rida Pelle eller inte, han hade faktiskt kunnat få en ledig dag idag egentligen. Men i vilket fall som helst så ska jag dit och borsta honom lite. Igår trimmade vi ett pass på banan och känslan var väldigt mycket bättre redan från början, mjuk och lydig. Red massor av halter och övergångar i början och det gav en fin känsla i både traven och galoppen. Sen är han otroligt tittig för tillfället men det går väl över igen. Tog även ett par småsprång då det ändå fanns hinder på lagom höjd på banan, kul!
 
 
 
Men nu ska jag packa ihop de sista sakerna och göra mig iordning för att åka till jobbet. Hoppas att ni får en riktigt bra torsdag, vi ses under dagen, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress