Josefin Nilsson

Ny vecka & nya tag
Godmorgon!
 
Ännu en vecka har gått och det är återigen måndag. Jag har min sista riktigt lugna vecka, på ett tag, framför mig och det känns faktiskt skönt. Det har varit ett par veckor nu när jag inte har jobbat så himla mycket och detta lär alltså bli den sista veckan när det är så. Nästa vecka drar tävlingarna igång för teamet jag jobbar i och då blir det också mer jobb för min del. Så min tanke denna veckan är att köra fullt fokus på mig själv och det jag vill göra.
 
Jag ska alldeles strax cykla iväg till Pelle för att fixa lite där i stallet, rider gör jag sen i eftermiddag. Planen idag är att bara jogga honom lite lätt i skogen efter gårdagens uteritt som gick i full fart. Inte för att jag tror att han har så mycket mindre energi idga men det är trots allt viktigt att han får ta det lite lugnare också för att kroppen ska hinna återhämta sig så att vi undviker skador.
 
Annars har jag en lista med saker som ska göras under dagen. Ja har tänkt gå en runda med Tage vid lunch men i övrigt kommer jag mest vara hemma och fixa. Helst av allt hade jag velat avsluta dagen med att pass på gymmet men jag känner mig fortfarande inte bättre och därför får jag väl helt enkelt stanna hemma och vila en dag till. Jag har gjort misstaget att träna när jag har varit sjuk eller påväg at bli sjuk så många gånger tidigare och jag vet att det aldrig slutar bra så denna gången tänker jag faktiskt låta mig bli bra innan jag kör på som vanligt igen.
 
Hoppas att ni har en riktigt bra måndag, vi ses under dagen, kram!
 
 
Tuva Björnwall

Åh vilken underbar bild!!

Svar: Tack!
Josefin Nilsson

Sarahnews

Supermysig bild!!

Svar: Tack!
Josefin Nilsson

Elin

Skönt ändå att det blir lite att göra framöver. Nog för att det är härligt att ha det lugnt, men det är lite roligare att ha ett fullspäckat ändå ;)

Svar: Ja det räcker egentligen med en lugn dag för att man ska bli ordentligt utvilad men sen är det verkligen roligt att ha det fullspäckat ;)
Josefin Nilsson

Josäfin Andersson

DAMN vad snygg bild! :D

Svar: Åh tack så jättemycket! :D
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress