Josefin Nilsson

Tisdag med blandade känslor
Godmorgon!
 
Hur är det med er idag? Själv har jag en ledig tisdag och den ska jag tillbringa med att göra lite allt möjligt. Jag började med att ta sovmorgon och det var verkligen hur skönt som helst så nu är jag laddad med energi. Dock känner jag ändå inte riktigt att jag är på bästa tänkbara humör för tillfället, jag hatar skador och eftersom de verkligen har en tendens att förfölja mig och Pelle så blir det inte riktigt att vi kan fokusera på att utvecklas. Och just nu känner jag bara så otroligt mycket frustation över mitt finger...
 
Men på dagens schema står det ridning. Efter att jag hade gjort ett försök med att longera Pelle igår insåg jag att jag måste prova, för helt ärligt får vi ut mer av ett kasst ridpass än vad vi fick av gårdagens longering. Dessutom känns det inte så kul att åka iväg till träning imorgom och eventuellt märka direkt att det inte går och då behöva åka hem igen utan att ha tränat. Så då är det bättre att jag testar idag och sen får vi ta ett beslut utifrån det, men blir det ingen träning så blir det inte heller någon tävling på söndag. Jag fick dessutom precis reda på att jag ska en sväng till läkarna för att kolla upp så att såret inte är infekterat så även om ridningen skulle fungera idag finns det ingen garanti för att det gör det imorgon om de ska vara och "gräva runt" i såret... 
 
 
 
I övrigt ska jag ta min in till stan någon gång under dagen/ kvällen för att möta upp Thea och köra ett pass på gymmet. Det är verkligen sjukt längesen vi tränade tillsammans sist, 4 veckor sen (?!), så det ska bli superkul att äntligen göra det ingen. Och sen ska jag även ta en promenad med Tage idag, även det är riktigt längesen sist.
 
Hoppas att ni har en bra tisdag, vi ses, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress