Josefin Nilsson

En lördag med mycket tankar

Godmorgon!


Hur är det med er idag? Själv kände jag mig helt slut när klockan ringde men nu känns det ändå okej. Lite piggare och i allmänhet lite mer redo för dagen. Det har varit mycket tankar de senaste dagarna och det tar mycket energi.

Jag har varit en snabb sväng i stallet för att ge hästarna vatten i hagen och bytt täcke på Pelle. Han blev i alla fall superglad när jag kom, bästa ponnyn! Ikväll ska jag sen rida ett pass, antingen blir det lite galopp på fälten eller så blir det på täcktabanan i Flyinge, lite beroende på vädret.

Annars är dagens enda plan en utflykt med familjen, vilket ska bli supermysigt! Sen måste jag packa också eftersom jag åker till flygplatsen tidigt imorgon. Men nu ska jag sätta fart. Ha det bra, kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress