Josefin Nilsson

Mot Flyinge
Godmorgon!
 
Klockan är 06.13 när jag börjar skriva det här och om ganska exakt en timme börjar min första lektion i Flyinge. Innan dess ska jag cykla en sväng till stallet för att fixa med Pelle. Det bästa med den här morgonturen till stallet är att det kvittar hur trött jag än är då blir jag alltid så mycket piggare utav att mötas av en pigg ponny!
 
Sen väntar en lång dag i Flyinge med bland annat en redovisning, god lunch och ridning. Förra veckan var vi klara så pass tidigt så att jag skulle behövt vänta på bussen i över en timme, så valde att gå då istället. Jag har verkligen ingenting emot att gå längre sträckor men vägen mellan Flyinge och där jag bor är verkligen tråkig. Ganska trafikerad bilväg som verkligen bara går rakt fram. Jag kom i allafall hem tidigare än vad jag hade gjort med bussen. Idag hoppas jag i alla fall att det inte regnar om det blir att jag går hem.
 
Ikväll ska Pelle skrittas ut en runda och jag hoppas att han är taggad på det. Igår var han ganska fin och gick på framåt, dock lite spänd när vi skulle trava så valde att inte trava så mycket då.
 
Längtar verkligen tills när det blir varmt ute igen.
 
Nu måste jag sätta lite fart. Bloggen kommer att uppdateras under dagen så håll utkik.
 
Ha en riktigt bra fredag!
Tuva Björnwall

Hoppas du får en jättebra dag!! <3

Svar: Tack! Du med! :)
Josefin Nilsson

MalinKalin

Mysigt att börja dagen i stallet :)

Svar: Ja verkligen bästa sättet att börja dagen :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress