Josefin Nilsson

En söndag som börjar med regn..
Godmorgon!

Idag verkligen öser regnet ner och jag känner mig inte det minsta sugen på att gå utanför dörren. Men tyvärr har jag intr direkt något val, jag måste till stallet och då måste jag även ut i det här vädret. Innan dess har jag i alla fall ca 2 timmar här inne i värmen där jag ska passa på att plugga. Igår blev det inte skrivet ett enda ord så idag är det bäst att jag åtminstone gör något.

I stallet är det mockning och ridning som gäller, jag ska även ge alla hästarna lunch idag. När det gäller ridningen var min plan att rida Pelle lite lugnt på banan men med detta vädret känns det inte som en bra idé då den antagligen är riktigt blöt och ganska tung. Så får se hur jag gör med ridningen, blir kanske att jag och Pelle tar en lugn tur i skogen istället.


Ha en riktigt bra söndag så ses vi under dagen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress