Josefin Nilsson

Sommaren är äntligen här för att stanna
Då har jag landar hemma igen. Hur är det med er idag? Här skiner solen och det är riktigt varmt vilket det också har varit hela dagen. Jag började jobba nere i Flyinge idag strax efter klockan 8 och slutade sen vid klockan 14. Det har varit extremt varma timmar i tävlingsstallen som dels blir varma för att det är så pass varmt ute och sen dels för att det mer eller mindre inte kommer in någon vind där. Imorgon väntar ännu en dag där.

Jag har passat på att sola lite och gör nu ingenting speciellt. När det blir lite svalar är min tanke att jag ska cykla upp till stallet för att rida ut Pelle en sväng. Igår blev det en skritt-runda i skogen barbacka vilket vi både var helt nöjda med. Var det blir idag får vi dock se,jag hade tänkt rida lite skritt och trav i skogen men kanske rider med Saga nu och då kan planen ändras. Vi får se helt enkelt.

Bild från förra sommaren.

Ha en fortsatt bra tisdag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress