Josefin Nilsson

Fix och trix med datan
Hej!
 
Hur är det med er idag? Jag har suttit och fixat med lite saker på datan under förmiddagen. Håller just nu på att klippa och klistra med lite filmer i Movie-maker och förhoppningsvis blir färdigt under förmiddagen imorgon. Den färdiga filmen kommer sen komma upp här på bloggen, med klipp som aldrig tidigare är visade för någon.
 
Annars har jag varit i stallet en sväng också i förmiddags. Vädret är riktigt fint och Pelle verkar riktigt glad. Dessutom var det dags att promenera med honom nu för första gången på två veckor. 5 minuter var det som gällde och han var minst sagt pigg. Provade gå runt stallet med honom först två varv men han var så otroligt spänd och taggad så vi fick gå ner på banan istället. Där slappnade han av och var glad och nöjd med livet.
 
 
Om en timme ska jag upp till stallet igen för att titta till honom och efter det ska jag göra mig redo för att åka till mormor och morfar där kvällen kommer att tillbringas.
 
Hoppas att ni har en riktigt bra lördag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress