Josefin Nilsson

Sista maj 2014
Hej!
 
Jag började min dag med att åka in en snabb sväng till stan för att titta på lite saker där och nu är jag då hemma igen. Mitt rum är stökigt med massa böcker överallt som ska tillbaka till skolan och det sista jag vill göra just nu är att plugga. Men plugga är precis vad jag ska göra. En samhällsuppgift ska göras nu och när den är klar då är jag helt klar med pluggandet. 
 
 
I eftermiddag/ kväll väntar sen stallet på mig och mina två favoriter där. Pelle ska ridas fram lite i skogen och sen ska vi ner på banan och jobba lite över bommar. Killen ska också ridas på banan men honom har jag tänk jobba över lite små hinder. 
 
Ha en riktigt bra lördag!
rememberthiis.blogg.se

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Josefin Nilsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress