Josefin Nilsson

Nedräkningen
Hej!

Om lite mer än en timme har jag slutat och då sitter jag på bussen på väg hem. Skolveckan är slut och helgen kan börja, hur skönt?

Men först en lektion till, spanska. Jag gillar ämnet men läraren kan ibland vara riktigt elak och man kan känna sig uthängd inför hela spanska gruppen när man inte vet svaret och hon inte ger sig. Idag har vi någon sorts förhör och det känns sådär. Jag går på hur det låter eftersom jag inte vet vad ett adjektiv eller ett verb är. Men vad ska jag kunna det för egentligen.

Jaja, när jag kommer hem ska jag äta lite sen upp till stallet, mocka och vara med Emelie och Saga ett tag. Sen hem och plugga för att senare förhoppningsvis lasta Pelle och åka till Flyinge.
I övrigt vet jag att mamma och pappa har pratat med veterinären idag så jag ska ringa dom så fort jag har slutat för att se vad han sa.

Ha en riktigt bra fredag så ses vi senare

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress